dc.contributor.author | Lien Poelmans | |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T11:20:49Z | |
dc.date.available | 2023-11-08T11:20:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | OMG_RefVITO_2021_01.2 | |
dc.identifier.uri | https://archief-algemeen.omgeving.vlaanderen.be/xmlui/handle/acd/977478 | |
dc.description.abstract | Knooppuntwaarde (vectorformaat, punten):
Deze laag bevat attributen die voor elk knooppunt onder andere de geografische locatie, de naam, de vervoersmodus en de operator beschrijven. Daarnaast worden ook 6 deelindicatoren envenals de daarop gebaseerde samengestelde indicator voor knooppuntwaarde weergegeven. Voor een gedetailleerde beschrijving van de attributen van deze laag verwijzen we naar het eindrapport.
Knooppuntwaarde met afstandsverval (rasterformaat):
Dit is de score op de samengestelde (composite-)indicator volgens de afstandsvervalfunctie. De uitstraling van de treinhaltes werd fietssnelheid verondersteld, voor de tram, metro en bushaltes wandelsnelheid. Alle kaarten worden origineel opgemaakt op een resolutie van 25x25m² en vervolgens herschaald naar een resolutie van 50x50m² en 100x100m² (1 hectare).
Categorische knooppuntwaarde (rasterformaat):
Bovenstaande kaart, ingedeeld in 4 categorieën (beperkt, matig, goed, zeer goed) op basis van natural breaks. Alle kaarten worden origineel opgemaakt op een resolutie van 25x25m² en vervolgens herschaald naar een resolutie van 50x50m² en 100x100m² (1 hectare). | |
dc.language | Nederlands | |
dc.publisher | Departement Omgeving | |
dc.relation.ispartof | OMG_RefVITO_2021_01 | |
dc.rights | Modellicentie voor gratis hergebruik | |
dc.subject | knooppuntwaarde | |
dc.title | Knooppuntwaarde | |
dc.type | Dossier | |
vlaanderen.identifier | OMG_RefVITO_2021_01.2 | |
onderzoek.documenttype | Dataset | |
onderzoek.onderdeeltype | resultaten | |
dc.contributor.organisation | VITO | |
onderzoek.abstract.translation | Node Value (vector format, points):
This layer contains attributes that describe, among other things, the geographic location, name, mode of transport, and operator for each node. In addition, 6 partial indicators and the node value composite indicator based on them are also displayed. For a detailed description of the attributes of this layer, we refer to the final report.
Node value with distance decay (grid format):
This is the score on the composite indicator according to the distance decay function. Cycling speed was assumed for the appearance of the train stops, walking speed for the tram, metro and bus stops. All maps are originally created at a resolution of 25x25m² and then rescaled to a resolution of 50x50m² and 100x100m² (1 hectare).
Categorical node value (grid format):
The map above, divided into 4 categories (limited, moderate, good, very good) based on natural breaks. All maps are originally created at a resolution of 25x25m² and then rescaled to a resolution of 50x50m² and 100x100m² (1 hectare). | |
onderzoek.title.translation | node value (hub value) | |